تسهیلات, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن

تولید انبوه دستگاه مدرن کمکی برای توان‌یابان با حمایت صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن

شرکت توان سازان فردا با دریافت تسهیلات تولید صنعتی از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تولید انبوه دستگاه مدرن کمکی برای افراد توان‌یاب شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، فراز خدایی، رئیس هیات مدیره شرکت توان سازان فردا در ارتباط با زمینه فعالیت این شرکت گفت: زمینه فعالیت ما تولید تجهیزات مدرن کمکی برای توان‌یابان با تمرکز بر تولید هندریل‌ها و دستگیره‌های آنتی باکتریال در سرویس بهداشتی و همچنین مکانیزم انتقال توان‌یابان بر روی سرویس بهداشتی است. مهم‌ترین محصول ما دستگاه بالابر یا نشیمن اتوماتیک توالت است. این دستگاه، فرد توان‌یاب را بصورت ایستاده می‌گیرد و نشستن و برخاستن و همچنین شستشو را روی سرویس بهداشتی بصورت کاملا اتوماتیک انجام می‌دهد.

خدایی مهم‌ترین بازار هدف محصولات این شرکت را بهزیستی‌ها، خانه‌های سالمندان و بیمارستان‌ها عنوان کرد و گفت: تا چند سال پیش چند واردکننده، این محصولات را از اروپا و چین وارد می‌کردند اما با توجه به افزایش قیمت دلار و مشکلاتی که تحریم‌ها برای واردات ایجاد کرد، موفق به واردات انبوه نشدند و به این ترتیب بازار خوبی برای شرکت ما بوجود آمد. تولیدکننده‌های دیگری نیز برخی از محصولات ما را تولید می‌کنند اما استانداردهای محصولات ما را ندارند؛ محصولات ما با کیفیت و مطابق با استاندارد ADA امریکا است؛ بنابراین هم‌اکنون در بازار رقیب خاصی نداریم.

وی ادامه داد: مبحث مناسب‌سازی بسیار وسیع است و تمرکز شرکت ما تا به امروز بر روی هندریل‌ها و تجهیزات مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی بوده است. در برنامه‌های آتی درنظر داریم سبد محصولاتمان را در جهت رفع نیاز بازار کامل‌تر کنیم. از طرفی تصویب قوانین مناسب‌سازی و الزامات و مقررات شهرسازی و معماری برای معلولین نیز سبب گسترده‌تر شدن بازار محصولات ما در آینده خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت توان سازان فردا در انتها با تشکر از صندوق سلامت ثامن برای اعطای تسهیلات به این شرکت، در ارتباط با تسهیلات دریافتی از این صندوق گفت: با دریافت این تسهیلات که شش ماه تنفس داشت، ما توانستیم قیمت تمام شده دستگاه مکانیزم انتقال خودکار توان‌یاب بر روی توالت را در بازار کاهش دهیم و به تولید انبوه برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.