اخبار, تسهیلات, تسهیلات قرض‌الحسنه, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن

راه‌اندازی نرم افزار درمان تخصصی مشکلات پوستی

یک شرکت فناور با دریافت وام قرض‌الحسنه از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه‌های تولید، موفق به راه‌اندازی نرم‌افزار آنلاین درمان تخصصی مشکلات پوستی شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، فاطمه مختارزاده، مدیرعامل شرکت همیار سلامت دانشوران شرق درمورد این نرم‌افزار گفت: در این نرم افزار، پزشکانی از متخصصان و فوق تخصصانی در رشته پوست مشاوره می‌دهند که عضو هیات علمی دانشگاه هستند تا به شکلی ویژه به مراجعان خدمات لازم ارائه شود.
مدیرعامل شرکت همیار سلامت دانشوران شرق با تاکید به اینکه این نرم‌افزار در مناطق کم برخوردار کشور مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است، گفت: شهروندانی که برای سفر به مراکز استان‌ها و اقامت در آنجا برای مداوا مشکلاتی داشتند، از طریق این نرم‌افزار می‌توانستند ارتباطی موثر و مفید با پزشکان متخصص خود داشته باشند.
مختارزاده به تفاوت این سامانه با نمونه‌های موجود در بازار اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار صرفا یک اپلیکشن ویزیت از راه دور نیست، این سامانه برخلاف نمونه‌های موجود در بازار، یک سامانه کاملا تخصصی در حوزه پوست است که در آن امکان نسخه نویسی و تشکیل پرونده پزشکی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت همیار سلامت دانشوران شرق در ارتباط با دریافت وام قرض‌الحسنه از صندوق سلامت ثامن گفت: این وام در مرحله برنامه‌نویسی مورد استفاده قرار گرفت و توانست بخشی از هزینه‌های این مرحله را پوشش دهد.
دکتر حمیدرضا فرهادی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن در ارتباط با این شرکت گفت: شرکت همیار سلامت دانشوران شرق جزو شرکت‌های فناور مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که با دریافت وام قرض‌الحسنه از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه‌ها، موفق به راه‌اندازی سامانه آنلاین درمان تخصصی مشکلات پوستی شده است.
وی افزود: این اپلیکیشن، نقش ارتباط مستقیم(آنلاین) و غیر‌مستقیم (آفلاین) بین پزشکان متخصص پوست و عموم مردم را عهده دارد تا مردم بتوانند از بیماری پوستی خود آگاه شوند و درمان خود را دریافت کنند.
فرهادی گفت: این نرم افزار حاصل کار تیمی متخصصان انفورماتیک پزشکی و برنامه‌نویسی در کنار متخصصان پوستی است که به دقت در کنار هم نیازمندی‌های لازم را شناسایی کرده‌اند تا برنامه‌ای منطبق با نیاز بیماران طراحی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.