اخبار, تسهیلات, سرمایه‌گذاری, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن, ضمانتنامه

حضور صندوق سلامت ثامن در هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس 

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به کیش اینوکس با حضور ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه گذاری در تاریخ هشتم تا یازدهم آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، در این نمایشگاه مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن نشست هایی با محوریت تسهیل در امر خدمت‌رسانی به فناورانی که از خدمات صندوق سلامت ثامن بهره میبرند، با مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر صندوق های پژوهش و فناوری کشور برگزار کردند.

در همین ارتباط حمیدرضا فرهادی مدیرعامل صندوق سلامت ثامن در نشستی با دبیر انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر درخصوص کمبود منابع مالی برای سرمایه‌گذاری خطر پذیر در طرح های فناورانه گفتگو کرد.

وی در این دیدار پیشنهاد داد در اینگونه موارد با محوریت انجمن و با استفاده از منابع سایر اعضاء انجمن به صورت هم‌سرمایه‌گذاری تامین مالی این گونه طرح ها صورت پذیرد.

فرهادی همچنین طی نشستی با مدیر عامل محترم صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران درخصوص بکارگیری زیرساخت‌های آن صندوق جهت تسهیل در ارائه انواع ضمانت‌نامه به متقاضیان سخن گفت.

مهندس احمد ورد مدیرعامل محترم صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان نیز در این نشست از آمادگی این صندوق جهت مشارکت در تامین مالی طرح‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر حوزه دارو که از سوی صندوق سلامت ثامن معرفی شوند، خبرداد.

مهندس مجید مرشدی معاون مدیر کل دفتر تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در گفتگویی با مدیرعامل صندوق سلامت ثامن ضمن اشاره به استارتاپ‌های فعالی که در مناطق محروم استان خراسان شناسایی شده‌اند، بر بهره‌گیری از منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت تامین مالی این استارتاپ‌های نوپا تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.