اخبار, تسهیلات, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن

تولید سیستم تعویض و تهویه مطبوع هوا با بکارگیری تکنولوژی انرژی ریکاوری با حمایت صندوق سلامت ثامن

یک شرکت فناور با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه‌ها موفق به تولید سیستم تعویض و تهویه مطبوع هوا با بکارگیری تکنولوژی انرژی ریکاوری، شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، جواد کوهبنانی، رئیس هیات‌مدیره شرکت پایا گستر بوژان درمورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت پایا گستر بوژان در زمینه تولید دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا با بکارگیری اصول هرمتیک و ERV فعالیت می‌کند.

 

کوهبنانی تصریح کرد: ما موفق به ساخت جامع‌ترین دستگاه تهویه مطبوع هوا شده‌ایم که تمامی پارامترهای هوا از قبیل انواع مختلف آلودگی‌ها، دما، رطوبت و سطح اکسیژن را کنترل می‌کند، بصورتی‌که بالاترین راندمان و کمترین اتلاف انرژی را دارد.

 

وی قابلیت نصب این دستگاه در داخل ساختمان بدون نیاز به کانال‌کشی را مهم‌ترین وجه‌تمایز محصول تولیدی این شرکت با سایر محصولات بازار عنوان کرد.

 

جواد کوهبنانی، کنترل سطح اکسیژن با کمترین اتلاف انرژی، جذب انواع آلودگی‌ها شامل ریزگردها و عوامل بیماری‌زا هوازی به اندازه ۰٫۱ میکرون به کمک فیلتر هپا، جذب آلودگی‌های کربنی از جمله CO2 به کمک فیلتر کربن فعال، جذب آلودگی‌ها با سایز بزرگ‌تر از قبیل پرز و مو توسط پیش فیلتر کاغذی و سیمی را از جمله ویژگی‌های این محصول عنوان کرد.

 

رئیس هیات مدیره شرکت پایا گستر بوژان در انتها به تسهیلات دریافت شده از صندوق سلامت ثامن اشاره کرد و گفت: صندوق سلامت ثامن با ایجاد فضایی صمیمی فرآیند اخذ تسهیلات در این صندوق را آسان‌ و راحت کرده است.

 

 

دکتر حمیدرضا فرهادی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، در ارتباط با این شرکت گفت: شرکت پایا گستر بوژان جزو شرکت‌های فناور شهرستان نیشابور است که از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق سلامت ثامن بهره‌مند شد و با تولید دستگاه تهویه مطبوع هوا توانست به توسعه این فناوری در استان کمک کند‌.

 

فرهادی گفت: دستگاه تولیدی این شرکت به گونه‌ای طراحی شده است که برای مکان‌های مختلف از قبیل بیمارستان‌ها، آزمایشگاها، محیط‌های صنعتی، مراکز عمومی مانند مدارس، بانک‌ها و حتی منازل مسکونی قابل نصب و استفاده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.