اخبار, تسهیلات, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن

راه‌اندازی سامانه رزرو آنلاین اماکن ورزشی با حمایت صندوق سلامت ثامن

یک شرکت فناور، با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و با تامین بخشی از هزینه‌ها، توانست سامانه رزرو آنلاین اماکن ورزشی را راه‌اندازی کند.
به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، سعید شورورزی، مدیرعامل شرکت ویدا سیستم ایرانیان گفت: شرکت ویدا سیستم ایرانیان جزء شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان و مستقر در مرکز رشد نیشابور است که خدماتی در حوزه‌های طراحی وب‌سایت، طراحی اپلیکیشن، بهینه‌سازی وب‌سایت و … ارائه می‌دهد و همچنین در زمینه تلفیق حوزه‌های سلامت، ورزش و گردشگری با فناوری در حال فعالیت است.
سعید شورورزی ادامه داد: ایده محوری این شرکت، سامانه رزرو اماکن ورزشی و مربیان با نام «نیکوتن» است. این سامانه با هدف ارتقای سطح ورزشی کشور، با استفاده از دانش مربیان و روش‌های نوین ورزشی و همچنین ارائه خدمات ورزشی با روشی سریع‌تر و با کیفیت‌تر راه‌اندازی شده است.
شورورزی تاکید کرد: نیکوتن یک سامانه جامع ورزشی است که در فاز اول فنی توانسته وارد چهار حوزه رزرو سالن‌های ورزشی، رزرو باشگاه‌های بدنسازی، رزرو استخر و دریافت برنامه مربیان بصورت آنلاین شود و تاکنون موفق شده است ۳۰۰ مجموعه ورزشی را در این سامانه به ثبت برساند. فروشگاه ورزشی،کلاس ورزشی، استعدادیابی ورزشی و ورزش و سلامت در فازهای بعدی با توجه به نیاز بازار در آینده فعال خواهد شد.
وی همچنین گفت: این سامانه مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود و با استفاده از هوش مصنوعی به صورت جدی‌تر وارد حوزه سلامت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ویدا سیستم ایرانیان، جوانان ورزشکار و علاقمندان به ورزش را بعنوان مخاطبان هدف این سامانه معرفی کرد و ادامه داد: ما در مرحله اول استان خراسان رضوی و سمنان را پوشش دادیم و در مرحله دوم قصد داریم شهرهای بزرگ و در مرحله سوم سراسر کشور را پوشش دهیم.
شورورزی با اشاره به اینکه یک تیم قوی از برنامه‌نویسان شهرستان برای راه‌اندازی این سامانه تشکیل شده است، عنوان کرد: ما از لحاظ فنی یکی از قوی‌ترین سایت‌های رزرواسیون آنلاین هستیم که موفق شدیم بیشترین مجموعه‌های ورزشی را در این سامانه به ثبت برسانیم.
مدیرعامل شرکت ویدا سیستم ایرانیان در انتها ضمن اشاره به تسهیلات دریافتی از صندوق سلامت ثامن گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد، برای استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق سلامت ثامن درخواست دادیم و می‌توانم بگویم صندوق سلامت ثامن اولین صندوقی بود که در آن تمام روند ثبت درخواست تسهیلات بصورت کاملا آنلاین انجام شد و بدون بروکراسی‌های طولانی متداول در بانک‌ها و سایر صندوق‌ها، توانستیم درکوتاه‌ترین زمان وام درخواستی خود را دریافت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.