اخبار, تسهیلات, صندوق سلامت ثامن, کمک هزینه

تولید محصول آرایشی و بهداشتی طبیعی با حمایت صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن

یک شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی با دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تولید تولید رژلب طبیعی شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، شرکت یکتا زرین طوطیا در سال ۹۴ و با استقرار در پژوهشکده بوعلی فعالیت خود را با هدف تولید انواع اقلام آرایشی و بهداشتی، به صورت رسمی آغاز کرد. از جمله محصولات این شرکت سورمه طبیعی و رژلب طبیعی است.

تحقیقات نشان می‌دهد بلعیدن رژ لب‌های شیمیایی خطر ابتلا به سرطان‌های ریوی و سینه را در زنان به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. در رژهای با فرمول شیمیایی اغلب از رنگدانه‌هایی مانند قطران زغال سنگ استفاده میشود که بسیار سمی و سرطان‌زا است و در صورت بلع باعث تهوع، سردرد، تحریک پوست و ایجاد سرطان‌های پوستی می‌شود.

اجزاء تشکیل‌دهنده رژهای تولیدی این شرکت مواد کاملا طبیعی و ایمن است و هیچگونه مواد شیمیایی و مضری در ساخت این رژلب‌ها استفاده نمی‌شود. در فرمولاسیون رژلب‌های تولید شده از رنگدانه‌های سالم و طبیعی و اغلب از عصاره‌های گیاهان دارویی مانند آلوئه‌ورا، بابونه و چای سبز استفاده می‌شود که هرکدام از این مواد خاصیت منحصربه فردی در سلامتی پوست لب دارند.

شرکت یکتا زرین طوطیا، با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تولید رژ لب طبیعی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.