اخبار, تسهیلات, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن

تولید سامانه مدیریت ارتباط با بیمار با حمایت صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تولید سامانه مدیریت ارتباط با بیمار شد.

شرکت دانش‌بنیان فراز سیستم پرداز، در زمینه ساخت نرم‌افزارهای کاربردی، اتوماسیون سیستم‌های اداری، کتابخانه‌ها، داروخانه‌ها و مراکز صنعتی و نرم‌افزار مرکز تلفنی هوشمند فعالیت دارد. سامانه مدیریت ارتباط با بیمار یکی از نرم‌افزارهای تولیدی این شرکت است.

مدیریت ارتباط با بیمار، مجموعه خدماتی است که می‌تواند نقش نظارت در نحوه خدمت‌دهی را تقویت کند و به افزایش امنیت اطلاعات سلامت و همچنین توسعه دانش پزشکی مبتنی بر شواهد و ثبت اطلاعات پزشکی در جهت کاربردهای تحقیقاتی کمک کند.

از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ایجاد سرویس‌های یکپارچه مدیریت کلینیک، مدیریت پرونده بیماران، مدیریت ازدحام و مدیریت ارتباطات، اطلاع‌رسانی، نوبت‌دهی و پرداخت الکترونیکی در بستر تلفن، وب سایت، نرم افزار موبایل، کدهای دستوری اپراتورهای تلفن همراه USSD و پیام‌رسان برای مراجعین غیر‌حضوری و مدیریت جریان مراجعین و پاسخگویی به درخواست آنها از بدو ورود از طریق دستگاه کیوسک، بردهای ‌اطلاع‌رسانی، سیستم مدیریت صف از طریق تجهیزات سخت‌افزار و نرم‌افزاری و ثبت میزان رضایتمندی از نحوه ارائه خدمت پس از دریافت خدمت از طریق راه‌کارهای پردازش ابری SAAS (Software as a Service ) اشاره کرد که باعث ارتباط و دسترسی آسان مراجعین به خدمات قابل ارائه در کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات می‌شود.

شرکت دانش‌بنیان فراز سیستم پرداز با دریافت تسهیلات تولید صنعتی از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تولید سامانه مدیریت ارتباط با بیمار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.