اخبار, تسهیلات, صندوق سلامت ثامن

تجاری‌سازی دستگاه شمارش دیجیتال گاز استریل و تخمین خون از دست رفته در اتاق‌های عمل با حمایت صندوق سلامت ثامن

شرکت دانش‌بنیان مهراب فناور شورورز، با دریافت تسهیلات تولید صنعتی از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تجاری‌سازی دستگاه شمارش دیجیتال گاز استریل و تخمین خون از دست رفته در اتاق‌های عمل شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، علی شورورزی مدیرعامل شرکت مهراب فناور شورورز در ارتباط با زمینه فعالیت این شرکت گفت: حوزه فعالیت شرکت ما تجهیزات پزشکی است که در این حوزه در زمینه‌های تعمیر و احیای تجهیزات اسقاطی، مهندسی معکوس تجهیزاتی که بخاطر تحریم و افزایش قیمت ارز، واردات آن‌ها به کشور دشوار است و همچنین اختراع و ساخت دستگاه‌های جدید باتوجه به نیاز اساتید بالینی است.

وی ادامه داد: دستگاه شمارش دیجیتال گاز استریل و تخمین خون از دست رفته در اتاق‌های عمل یکی از محصولات ما است. این دستگاه با شمارش گاز استریل مصرفی در حین عمل جراحی و تخمین خون از دست رفته و چاپ این اطلاعات به جراحان کمک می‌کند تا از جا ماندن گاز استریل پیشگیری کند. این دستگاه تاکنون در اتاق‏‌های عمل بیمارستان ‌های مشهد آزمایش شده و تأییدیه برخی از جراحان حاذق را نیز دارد.
‌‌
شورورزی بازار هدف و استفاده کننده نهایی محصولات این شرکت را بیمارستان‌ها عنوان کرد و گفت: شرکت ما تلاش کرده است تا همیشه بالاترین استاندارد و مناسب‌ترین قیمت را با توجه به استانداردها داشته باشد و البته هیچ‌وقت کیفیت محصولاتمان را فدای قیمت نکرده‌ایم.
‌‌
مدیرعامل شرکت مهراب فناور شورورز از تسهیلات دریافتی از صندوق سلامت ثامن ابراز رضایت کرد و گفت: شرکت ما تاکنون دو نوع تسهیلات شامل تسهیلات تولید صنعتی برای تجاری‌سازی دستگاه شمارنده گاز استریل و تسهیلات سرمایه در گردش برای راه‌اندازی واحد تعمیر و احیای تجهیزات اسقاطی از این صندوق دریافت کرده است. من بعنوان مدیر شرکت از تسهیلات دریافتی رضایت دارم چراکه در زمانی که شرکت ما نیاز به تسهیلات داشت در کمترین زمان ممکن و با حداکثر همکاری، صندوق ثامن تلاش کرد تسهیلات را در اختیار ما قرار دهد.
‌‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.