اخبار

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای دریافت انواع ضمانت‌نامه به صندوق سلامت ثامن مراجعه کنند

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن اعلام کرد:

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای دریافت انواع ضمانت‌نامه به صندوق سلامت ثامن مراجعه کنند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن از صدور ضمانت‌نامه برای تسهیل در فرآیندهای عملیاتی شرکت های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.

حمیدرضا فرهادی در طی نشست مشترک با مدیریت شعب بانک تجارت استان خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر گفت: تاکنون خدمت صدور ضمانت نامه در سبد خدمات صندوق نبود و از این پس انواع ضمانت‌نامه‌ها شامل حسن انجام کار، شرکت در مناقصه و تعهد پرداخت توسط صندوق سلامت ثامن برای شرکت های فناوری و به ویژه دانش بنیان صادر خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته با سرپرستی بانک تجارت استان خراسان رضوی شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، بویژه شرکت‌هایی که در پارک علم و فناوری خراسان رضوی مستقر هستند و یا مصوبه اخذ تسهیلات بانکی از صندوق نوآوری دارند و امکان تامین وثایق مورد نیاز بانک‌ را ندارند، از این پس ضمانت‌‌نامه صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن را به عنوان وثیقه میتوانند اخذ نمایند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن خاطرنشان کرد: براساس بند (خ) ماده (۴) آیین نامه تضمین معاملات دولتی، ضمانت نامه های صندوق های پژوهش و فناوری مورد پذیرش قرار گرفته و سازمان برنامه و بودجه نیز دستورالعمل اجرایی این بند را در سال ۹۵ طی بخشنامه شماره ۱۰۴۹۹۰۹ به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است.

به گفته فرهادی شرکت‌های متقاضی ضمانت‌نامه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌ این صندوق به شماره ۰۵۱۳۸۴۶۵۹۹۰ تماس حاصل نمایند.

محمد متانت، مدیریت شعب بانک تجارت استان خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن پذیرش ضمانت نامه های صادر شده از سوی صندوق سلامت ثامن به‌عنوان وثیقه گفت: برای شرکت‌های دانش‌بنیانی که مصوبه تسهیلات بانکی از صندوق نوآوری و شکوفایی دارند، بیشترین سهولت در روند ارائه تسهیلات ارائه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.