اخبار, صندوق سلامت ثامن

ساخت سامانه مانیتورینگ اعلان و اطفاء حریق با حمایت صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن

یک شرکت فناور با دریافت تسهیلات نمونه‌سازی از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه‌های تولید، موفق به ساخت سامانه مانیتورینگ اعلان و اطفاء حریق شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، محمد بهشت آئین، مدیرعامل شرکت آداک نگارگران نیکا، در ارتباط با این محصول گفت: این محصول شامل سامانه آنلاین پایش و همچنین ماژول سخت‌افزاری هوشمندسازی پنل‌های اعلام و اطفا حریق است.

بهشت آئین ادامه داد: این سامانه قابل نصب بر روی تمامی پنل‌های موجود در بازار است و با اعلام خطا یا حریق از سمت دستگاه اصلی به صورت لحظه‌ای مراتب را به آتش نشانی و مالک، اپراتور دستگاه اعلام می‌کند و همچنین مراحل امدادرسانی توسط نهادهای مربوطه و همچنین پایش صحت عملکرد دستگاه‌ها با گزارش‌گیری دوره‌ای را انجام می‌دهد.

وی همچنین تاکید کرد: این دستگاه در شرایط بحرانی مانند قطع اینترنت هم امکان فعالیت دارد.

بهشت آئین بازار هدف این محصول را تمامی اماکن عمومی و خصوصی که از پنل‌های اعلام و اطفاء حریق استفاده می‌کنند، اعلام کرد.

مدیرعامل این شرکت فناور در انتها گفت: برای تامین بخشی از هزینه‌های تولید این محصول، از تسهیلات نمونه‌سازی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن استفاده کردیم.

حمیدرضا فرهادی، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن در ارتباط با این محصول گفت: محصولات موجود در بازار صرفا برقرارکننده تماس و ارسال کننده پیام هستند اما این محصول اختراعی جدید بر پایه اینترنت اشیا، هوشمند و یک سامانه آنلاین متمرکز مانیتورینگ است.

فرهادی همچنین گفت: با توجه به اهمیت ایمنی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها استفاده از این سامانه می‌تواند نقش موثری در این مراکز ایفا و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند، بر همین اساس صندوق سلامت ثامن با ارائه تسهیلات نمونه‌سازی به این شرکت از تولید این محصول کارا حمایت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.