اخبار, تسهیلات, صندوق پژوهش و فناوری, لیزینگ

تولید اسکنر سه بعدی بدن توسط یک شرکت دانش‎‌بنیان مشهدی

یک شرکت دانش‌بنیان با دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تولید و فروش اسکنر سه بعدی بدن شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، سجاد رحمن‌پور مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پایا فناوران فردوسی، با اعلام خبر موفقیت این شرکت در تولید و همچنین فروش اسکنر سه بعدی بدن، گفت: اسکنر سه بعدی بدن PT-3D Fit برای بررسی تغییرات اندازه‌ها و سنجش معیارهای سلامتی بدن در طول یک دوره تمرینی یا برنامه رژیمی است.
رحمن‌پور ادامه داد: این دستگاه با استفاده از قد، وزن و اندازه‌های قسمت‌های مختلف بدن، میزان چربی، میزان آب بدن، حجم توده بدون چربی، شاخص ABSI، نسبت کمر به باسن و نسبت بالاتنه به پایین تنه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
وی افزود: انجام اسکن با این دستگاه به دلیل بکارگیری تکنولوژی Time of Flight که در آن از سیگنال‌های نوری برای اندازه‌گیری عمق استفاده می‌شود، هیچ گونه خطری برای استفاده‌کنندگان ندارد.
رحمن‌پور در ادامه گفت: برج اسکن این محصول به دلیل مکانیزم حرکت خطی طراحی شده برای آن، امکان اسکن از فاصله نزدیک‌تر و ثبت جزئیات بیشتر را دارد و همچنین به دلیل حرکت عمودی دوربین اسکنر، هیچ نقطه‌ای از چشم اسکنر دور نمی‌ماند.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پایا فناوران فردوسی در انتها به تسهیلات دریافتی از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن اشاره کرد و گفت: صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن با اعطاء تسهیلات لیزینگ از این طرح حمایت کرد.
حمیدرضا فرهادی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن در ارتباط با این طرح گفت: دستگاه اسکنر سه بعدی بدن تولیدی این شرکت دقتی بالاتر و همچنین کمترین نقطه کور جهت اسکن را در مقایسه با نمونه‌های مشابه بازار دارد.
فرهادی همچنین گفت: صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن با هدف کمک به توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و فناور در کشور از این طرح حمایت و تسهیلاتی را به صورت لیزینگ به مشتریان این محصول برای خرید، اعطا کرد. تسهیلات لیزینگ به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کمک می‌کند تا محصولات خود را با شرایط ویژه‌ای به شرکت‌های خریدار، ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.