اخبار, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن

آغاز صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان از سوی صندوق سلامت ثامن

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن از آغاز صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، دکتر حمیدرضا فرهادی، مدیرعامل صندوق سلامت ثامن با اعلام این خبر افزود: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم امکان صدور ضمانت‌نامه و ارائه این خدمت از سوی صندوق سلامت ثامن فراهم شده است.

فرهادی تصریح کرد: ضمانت‌نامه‌های صادر شده شامل شركت در مناقصه و مزايده و ارجاع فرآیند کار، حسن انجام تعهدات مرتبط با اجرای قرارداد، حسن انجام كار، پيش‌پرداخت و تعهدپرداخت امکان‌پذیر است.

وی درباره شرایط صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق سلامت ثامن گفت: با توجه به شرایط اکوسیستم دانش‌بنیانی کشور، متناسب با ریسک‌های شناسایی شده در صدور انواع ضمانت‌نامه، درصد کارمزد و وثایق دریافتی متفاوت خواهد بود.

فرهادی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه مبلغ کارمزد دریافتی صندوق سلامت ثامن نسبت به کارمزدهای متداول دریافتی در سیستم‌های بانکی بسیار کمتر است، گفت: در اخذ وثایق دریافتی از متقاضیان حداکثر همکاری را خواهیم داشت.

مدیرعامل صندوق سلامت ثامن با بیان اینکه ضمانت‌نامه‌های صندوق در مدت کمتر از یک هفته صادر می‌شود، گفت: بر همین اساس اولین ضمانت‌نامه‌ صندوق با ماهیت تعهد پرداخت برای شرکت دانش‌بنیان تجهیزات پیشرفته درمان توس صادر شد.

گفتنی است، شرکت‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به وبگاه صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن به نشانی www.srtf.ir درخواست صدور ضمانت‌نامه را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.