تسهیلات, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن

تولید محصولات روانشناختی و نرم‌افزارهای موثر در سلامت روانشناختی با حمایت صندوق سلامت ثامن

یک شرکت دانش‌بنیان با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن موفق به تولید محصولات روانشناختی و ابزارها و نرم‌افزارهای موثر در رشد و توسعه سلامت روانشناختی شد.

‌به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، شرکت دانش‌بنیان بهداشت و سلامت روان انتخاب بهتر در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. هدف اصلی این موسسه آموزش و پژوهش در زمینه روانشناسی کنترل درونی (تئوری انتخاب و واقعیت درمانی، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، روانشناسی مثبت گرا، زوج درمانی گاتمن، رفتار درمانی شناختی) و کاربست‌های آن در درجه اول به مشاوران، روانشناسان، روانپزشکان، معلمان، مدیران سازمانی و سپس عموم جامعه است.

موسسه انتخاب بهتر یک موسسه علمی است که مفاهیم، ایده‌ها و مهارت‌های برخواسته از روانشناسی کنترل درونی را آموزش داده و شرایط یادگیری عملی آنرا از طریق سوپرویژن فردی و گروهی تسهیل می‌کند.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت شامل ابزارها و نرم‌افزارهای موثر در رشد و توسعه سلامت روان‌شناختی است.

این ابزارها شامل ساخت و تهیه نرم‌افزارهای کامپیوتری برای کاهش اختلال توجه در کودکان و بزرگسالان کارت‌های پرورش خوش‌بینی، کارت‌های شناسایی و تمرین توانمندی‌های اساسی، آموزش ذهن آگاهی، پرورش معنویت، ویدئوهای آموزشی فرزندپروری، غنی‌سازی روابط زناشویی و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.