اخبار, تسهیلات, صندوق پژوهش و فناوری, صندوق سلامت ثامن

تولید پیچ‌های ارتوپدی با حمایت صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن

یک شرکت دانش‌بنیان با دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و خرید ماشین‌آلات توانست شرکت خود را جهت تولید صنعتی پیچ‌های ارتوپدی تجهیز کند.

شرکت دانش‌بنیان صنایع ارتوپدی آراد طب توس در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد و در زمینه طراحی و تولید انواع وسایل ارتوپدی از جمله ایمپلنت‌ها و اکسترنال‌ها فعالیت دارد. این شرکت مجوزهای مورد نیاز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی غذا و دارو و همچنین استاندارد ISO 13485 را دریافت کرده است.
‌‌
پیچ‌های ارتوپدی از تجهیزات تثبیت کننده ارتوپدی هستند. این پیچ‌ها به متراکم‌سازی ناحیه آسیب‌دیده کمک می‌کنند. پیچ‌های ارتوپدی در داخل بدن نصب می شود و استفاده و حمل آن‌ها مانند گچ‌های ارتوپدی سخت نیست و می‌تواند به مدت طولانی بدون ایجاد درد در بدن بیمار باقی بماند تا ترمیم استخوان بطور کامل انجام شود. این پیچ‌ها استحکام زیادی دارد و به بافت استخوان به راحتی متصل می‌شود.

شرکت دانش‌بنیان صنایع ارتوپدی آراد طب توس با دریافت تسهیلات تولید صنعتی از صندوق سلامت ثامن موفق شد با خرید ماشین‌آلات جدید، شرکت را جهت تولید پیچ‌های ارتوپدی توسعه دهد و به تولید ۴ هزار عدد برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.