تسهیلات, صندوق سلامت ثامن

تولید مکمل دارویی با حمایت صندوق سلامت ثامن

شرکت دانش‌بنیان فناوری نانو داروی البرز با حمایت صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، توانست با افزایش توان شرکت در تولید نانو دارو بر پایه کورکومین، با نام تجاری کورکدن، سهم بازار خود از این محصول را افزایش دهد.

شرکت فناوری نانو داروی البرز اولین تولید کننده نانو حامل‌های دارویی و از پیشگامان صنعت نانو داروی کشور است، که با رویکرد تولید محصولات جدید دارویی نقش مهمی در اعتلای صنعت داروسازی کشور ایفا می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۹۴ با هدف تولید نانوداروهای شیمیایی و گیاهی در سطح کیفی منطبق بر استانداردهای بین‌المللی و با بهره‌مندی از دانش متخصصین و اساتید بنام دانشگاه فعالیت خود را آغاز نمود.

فرآورده گیاهی نانو کورکومین (مکمل دارویی) با نام نام تجاری کورکدن، محصول این شرکت دانش‌بنیان است. کـورکومین ماده مـؤثره اصلی ریشـه گـیاه زردچـوبه است. کــورکــومــین بـا دخـالــت در مسیرهای متعدد سلولی بدن، از بین برنده قدرتمند رادیکال‌های آزاد و تنظیم کننده هوشمند سیستم ایمنی است. این محصول به عنوان مکمل دارویی در افراد مبتلا به ام اس، سرطان و همچنین برای سالمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت دانش‌بنیان فناوری نانو داروی البرز با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از صندوق سلامت ثامن، با بهبود وضعیت موجود تولید و ارتقای توان تولید محصول دانش‌‎بنیان موفق به افزایش سهم بازار شرکت از این محصول شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.